weddings places, love,fashion…

Baluns baluns

Leave a comment

Ženite se ali još uvijek  dijete živi u vama. Ne bojte se niste djetinjasti ako vas privlače ovakve dekoracije, jednostavno ste željni veselja. Nikad me nisu privlačile svadbe dekorirane balonima, a inače ih volim u svim bojama, šarama, oblicima. Sve dok jednom nisam naišla na sliku nizozemskog dizajnera Marcel Schmalgemeijer-a. On je skroz promijenio moj pogled na dekoriranje balonima.  Krenula sam u potragu tih nazovimo ih slobodnijih dekoracija balunima.

Ne mogu zamislit bolji način da se odmakne pozornost sa ovako derutne hale. Promatrajući sliku sam zaključila zbog čega nisam pristaša današnjih dekoracija s balonima, jer ih uvijek bude malo, trči trči, pa balon, i više volim „ slobodne instalacije“.

Odlična ideja, čak sam negdje jednom naišla na sliku gdje ispod balona vise fotografije. Fotografije mogu biti postavljene samo za stol gdje sjedi ekipa od mladenaca, sigurno će im biti zanimljivo sve to vidjeti i nasmijati se dobrim starim danima.

Volim prirodu, srcu draga su mi sva događanja koja se odvijaju u prirodi, čak sam i pristaša toga da je ona toliko lijepa da se bolje nekad ne dirati u nju. Ali, mom nemirnom duhu uvijek nešto drugo upadne u oko. Livada sa balonima, meni je zanimljiva, čak i u crnoj boji  našoj kulturi ne primjerenoj boji za vjenčanja.

Za kraj slika mog auta kad sam bila kuma na nedavnom vjenčanju moje kolegice. Ali, savjet ne vozite otvorenih prozora, jer u tom slučaju bih vam balon ( naravno, kao meni ), mogao se zavući između volana i prozora, e onda počinje misija zvana drži pravac, probuši balon, s čim; s čime u tih 5 sekunda stignete.

Wedding Car Decoration

BB-studio

Slagajući slikice odlučila sam buduću zajedničku  večeru s ekipom uskoro dekorirati sa balonima, pa ćemo vidjeti kako se moje ideje odražavaju na budžet.

Wedding Tabel Decoration

Leave a Reply

