weddings places, love,fashion…

men suit.jpg

Mladoženja – Odijelce,odijelce, reci mi tko je najljepši na vjenčanju?

Leave a comment

Razmišljam da li sam ikad bila na vjenčanju di sam pogledom tražila mladoženju da vidim kako mu izgleda odijelo, ili pak di je mladoženja zasjenio mladu. Momci ne morate se tresti ispred ogledala ako vam košulja nije u crtu popeglana, ako vam dlaka na glavi ide u drugom smjeru od željenog smjera, nećemo vas secirat, samo ćemo reć a dobar je. Čeprkala sam malo po stranim blogovima da vidim kako mladoženje izgledaju na stvarnim vjenčanjima.  Inače volim elegantna  odijela ali danas me privukao drukčiji đir. I mogu vam reći da je to i u nas postao slučaj.  Sad se sjetih nedavnog splitskog bijelog odijela sa crvenim tregerima, e on nije bio Dobar, bio je Odličan.!

men suits.jpg

men suits.jpg

men suits.jpg

men suits.jpg

men suits.jpg

men suits.jpg

men suits.jpg

men suits.jpg

men suits.jpg

Izvor: Green Wedding Shoes

Znam da su mlade na vjenčanjima primjećenije od mladoženja , bar po izgledu ;),ali  sa ovakvim cool detaljima sigurno ćete bit zanimljiv par.

Leave a Reply

