weddings places, love,fashion…

Dekoracija – Moja prija Venera

Leave a comment

U peti mjesec mi se brat oženio, a kako sam ja već onda počela očijukat sa dekoracijom, odlučili smo da nađemo nešto posebnije. Guglajući pronađoh svoju novu prijateljicu na stolu jednog glam pira. Kipić žene punog elegancije, romantike i seksipila u istih mah me osvojio. Riječ je o grčkoj božici Veneri čija priča nema sretan završetak, ali to nije ni bitno. Ona je prava žena, što starija to ljepša. Ja i moja prijateljica Marina prionuli smo poslu i krenili u izradu “naše” Venere.

Pa da vas upoznam.

Drago mi je,  Venera. ( Razmišljala sam kako bi današnji ljudi zvali Veneru,  možda Severina 🙂 )

weddingsinsplit

Leave a Reply

